Wiktoria
5 wrz 2025 o 19:35
Nie otrzymałam sosu chilli-mayo, za który zapłaciłam. Bez niego tempura mi nie smakuje, więc słabo…
Łukasz
27 sie 2025 o 19:21
Zamówiłem sushi z odbiorem w lokalu (w Grodzisku) ale lokal był zamknięty więc dostarczyli mi 1 rolkę sushi z lokalu z Żyrardowa :) Bez dopłaty za dowóz oczywiście. Tak się dba o markę! Ważniejszy klient niż zarobek! (mogli anulować) Czapki z głów!
Marta
13 lip 2025 o 22:40
Niestety ale kimchi było nie do zjedzenia. To nie było prawdziwe kimchi. Reszta ok choć bez szału niestety.
Przemysław
30 cze 2025 o 22:04
Bardzo smaczne
Svitlana
29 cze 2025 o 22:55
Дуже смачні суші,реоменду
Grzegorz
28 lut 2025 o 18:41
Pyszne jak zawsze, chociaż pieczony set mógłby być np. trochę ciepły jeszcze po dostawie.
Aleksandra Milewska
3 sie 2024 o 14:39
Czekałam na jedzenie 3 godziny, jak zawsze pyszne ale to zdecydowanie za długo
Anonimowy
1 sie 2024 o 23:47
Za 130zloty dam ogórek z ryżem o tykwa. Tragedia
Izabela Engel
3 lip 2024 o 19:54
Dostawa trwała 2,5 h
Tomasz Antal
26 cze 2024 o 15:51
ladnie zrobione, smaczne
Anonimowy
8 cze 2024 o 11:35
Dostawa trwała ponad 2 h. Okazało się, że nie dostaliśmy pałeczek ani sosów w dodatku w jednym z setów był zamiast łososia ogórek. Dowieziono rolkę z łososiem a w zamian zabrano cały set(2 rolki1 dobra). Za kłopoty nic w zamian. Słabo!
Anonimowy
10 mar 2024 o 10:33
Pierwszy raz jestem rozczarowana jakością. Może dlatego, że to sobota, ale sushi mało smaczne. Niektóre rolki obeschnięte, rozpadające się. Na piątkę jedynie dekoracja. . ,